"Ақмола облысы Білім басқармасының Атбасар ауданы бойынша білім бөлімінің Тельман ауылының жалпы білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное Государственное учреждение " Общеобразовательная школа села Тельмана отдела образования по Атбасарскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ МАТЕРИАЛДАРЫ "Акбота"

"Ақмола облысы басқармасының Атбасар ауданы білім бөлімі Тельман ауылының жалпы орта білім беретін мектебі"КММ

 

КГУ " Общеобразовательная школа села Тельмана отдела образования по Атбасарскому району управления образования Акмолинской области"

 

 

 

 

 

ОЗИН-ОЗИ ОЗИН- Ө З ӨЗІ

2023

 

Мазмұны

1-бөлім.  Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жалпы білім

беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарын

бағалау критерийлері    3 бет

1.1. Оқыту нәтижелеріне назар аудара отырып, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұнына қойылатын талаптар        3 бет

1.2. Оқушылардың оқу жүктемесінің максималды көлеміне

қойылатын талаптар                               7 бет

1.3. 7 Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту МЖМБС-не 2-қосымшаға сәйкес балалардың туғаннан бастап 1-сыныпқа қабылданғанға

дейінгі дағдылары мен дағдыларының тізбесін меңгеру бойынша оқытунәтижелерін бағалауға қойылатын талаптар.

1.4. Оқушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптар      8 бет

1.5. Оқу мерзіміне қойылатын талаптар:                     8       бет

 

    1-бөлім. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жалпы білім беретін  оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарын   бағалау      критерийлері

 

Құжаттар шағын орталығы


https://disk.yandex.ru/d/QH8zDoQ5xB4KMQ

 

  1. Оқыту нәтижелеріне назар аудара отырып, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұнына қойылатын талаптар:

«Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы бойынша білім бөліміне қарасты "Ақмола облысы басқармасының Атбасар ауданы білім бөлімі "Тельман ауылының ЖОББ" КММ-де «Ақбота» шағын орталығы Мектепке дейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес мектеп жасына дейінгі балаларға арналған тәрбиелік және тәрбиелік іс-шараларды жүзеге асырады . Білім беру және оқыту;

 

  1.  Мектепке дейінгі ұйымдар оқу-тәрбие процесін мыналарға сәйкес жүзеге асырады:
  2.  Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы 348 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты (бұдан әрі – Стандарт);
  3.  3) «Қазақстан Республикасындағы мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы No 557 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарлары . (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8275 болып тіркелген) (бұдан әрі – Үлгілік оқу жоспарлары);
  4.  Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы  499 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы.

«Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14235 болып тіркелген) (бұдан әрі – Үлгілік оқу жоспары);

5) Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламалары, бекітілген тапсырыс бойынша министр білім беру және Ғылымдар Республика, Қазақстан Республикасының 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557 «Оқыту үлгілерін бекіту туралы жоспарлары мектепке дейінгі білім беру Және үйрену В Республика Қазақстан» (тіркелген  Тіркелу күй тіркеу нормативтік құқықтық актілер артта № 8275) (Әрі қарай – Үлгілік оқыту жоспарлары);

     5) Мектепке дейінгі ұйымдар үшін әзірленген, облыстық әдістемелік орталықтың   Ғылыми кеңесінде бекітілген және пайдалануға ұсынылған білім беру  бағдарламалары.

Оқушылардың жеке тұлғасын жан-жақты дамыту келесі бағыттар бойынша жүзеге асырылады:

- физикалық даму;

- коммуникативті дағдыларды дамыту;

- танымдық және интеллектуалдық дағдыларды дамыту;

- шығармашылық қабілеттерін, зерттеушілік әрекетін дамыту;

- әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

Дене дамуы, балалардың қарым-қатынасын, танымдық, интеллектуалдық, шығармашылық қабілеттерін, зерттеушілік қабілеттерін дамыту, әлеуметтік және эмоционалдық дағдыларды қалыптастыру.

 

Тәрбиелік процесс орындалған сәйкес:

  • перспективалы жоспар қосулы негізі арқылы тақырыптар;
  • циклограмма;
  • мониторинг жетістіктері оқушылар (бастап, аралық, финал).

Перспективалық жоспар жылына бір рет оқу жылының басталуына дейін жас топтарында жұмыс істейтін тәрбиешілер, мұғалімдер (қазақ тілі мұғалімі, дене шынықтыру (жүзу) нұсқаушысы, музыка жетекшісі) ұйымдастырылған іс-шараларға перспективалық жоспар жасайды.

Ұзақ мерзімді жоспар Типтік оқу жоспарында көзделген бір айға арналған әрбір ұйымдастырылған іс-шараның міндеттерін анықтайды.

Циклограмманың ұйымдастырылған іс-әрекет бөлімінде мектепке дейінгі ұйымның жұмыс кестесіне сәйкес өткізілетін дене шынықтыру, қазақ тілі, сауат ашу және музыка негіздері бойынша ұйымдастырылған іс-шаралар белгіленеді. Басқа да ұйымдастырылған іс-әрекеттер балалардың іс-әрекетінің әртүрлі түрлері арқылы күнделікті тәртіпке сәйкес күні бойы тағайындалады және жүзеге асырылады.

Циклограмма әр аптаға құрастырылады, ол балаларды қабылдаудан, балалардың әр түрлі іс-әрекеттерін жүргізуден, серуендеуден, күндізгі ұйқыдан және балаларды үйден шығарға дейін барлық күнделікті сәттердің орындалуын қамтамасыз етеді.

Циклограмманың құрылымы тәулік режиміне сәйкес салынған.

Жоспарға қойылатын талаптар:

- аптаның әр күніне арналған Перспективалық жоспардағы ұйымдастырылған іс-шаралардың міндеттеріне сәйкес балалармен жұмысты анықтау;

- бағдарламалық материалды таратуда жүйелілік пен жүйелілік принципін сақтау;

- балаларды тәрбиелеу мен оқытудың инновациялық технологияларын,

әдістері мен тәсілдерін қолдану; - әрбір баланың іс-әрекетін ұйымдастыру үшін қолайлы пәндік-бағдарланған дамушы ортаны құру (орталықтарға бөлу және оның балаларға қолжетімділігін ескере отырып, оның мүмкіндіктерін барынша арттыру).

                2) білім берудің үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес баланың     өмірін қорғауды және денсаулығын нығайтуды қамтамасыз ететін пәндік-кеңістіктік дамытатын ортаны құру (бейнематериалдардың білім алуын қамтамасыз ететін жағдайларды жасау туралы бейнематериалдар қоса берілген). білім беруді ұйымдастыру үшін жалпы мектепке дейінгі жастағы баланың тұлғалық, зияткерлік, әлеуметтік және эмоционалдық дамуы, сондай-ақ бухгалтерлік есеп деректерінен негізгі құралдар тізбесінің көшірмесін қоса алғанда, жабдық пен жиһазға шот-фактуралардың көшірмелері);

«Ақбота» шағын орталығы 2011 жылдан бүгінгі күнге дейін жұмыс істеп келеді. Мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту мен дамытуға бағытталған пәндік-бағдарлы орта құрылды. Техникалық оқу құралдары бар: Интернетке қосылған компьютер, аудио аппаратура, теледидар, музыка орталығы.

Дидактикалық және әдістемелік қамтамасыз ету мазмұны үнемі жаңартылып отыратын мәліметтер базасы құрылды. Әртүрлі тақырыптар бойынша сабақтарға арналған презентациялар бар.

Мектепалды даярлық сыныптарындағы ақпараттық кеңістік даму бағыттары бойынша жүйеленген: денсаулық, коммуникация, қоғам, таным, шығармашылық. Әртүрлі тақырыптар бойынша банкноттар бар. Оқу кабинетінің дизайны және дидактикалық-әдістемелік қамтамасыз ету мазмұны жас ерекшеліктерін ескере отырып ОӘБ құруға мүмкіндік береді.

        Даму бағыттары бойынша жүйеленген демонстрациялық және үлестірме материал бар.

          Дамушы ортаны байыту, өмірді белсендіру мақсатында рөлдік ойындар бар.

           Дамушы орта өзін-өзі қамтамасыз етеді, Мемлекеттік білім беру стандартының талаптарына сәйкес дамудың барлық бағыттарын қамтамасыз етеді, ол балалардың ОУД-ға танымдық қызығушылығын, бірлескен және дербес әрекеттерді қолдайды.

      3) Мемлекеттік білім беру стандартының және Қиыр Шығыс білім берудің үлгілік оқу жоспарының талаптарына сәйкес мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұнын іске асыруды қамтамасыз ететін «Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту» мамандығы бойынша білімі бар педагогтардың болуы     ( оқушыларды тәрбиелеу мен оқытуда кәсіби қызметпен айналысатын мұғалімдердің дипломдарының көшірмелері қоса беріледі); Шағын орталықта оқушыларды тәрбиелеу мен оқыту бойынша кәсіби іс-шараларды -2 тәрбиешілер Щипкова Т.Л. және Садуакасова А.С.

4) баланың ерекшеліктерін ескере отырып, жеке оқу жоспарлары мен жеке бағдарламаларды әзірлеу кезінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытуда инклюзивті білім беру талаптарын орындау (жеке оқу жоспарларының және бағаланатын кезеңге арналған жеке бағдарламалардың көшірмелері қоса беріледі);

Қарастырылып отырған кезеңде ерекше білім беру қажеттілігі бар балалар болған жоқ.

  1. баланың дамуын бақылауды қамтамасыз ететін және оның жеке дамуын жоспарлауға негіз болатын оқыту нәтижелерінің болуы (мектепке дейінгі жастағы тәрбиеленушілердің жеке дамуының жоспарларының (карталарының) көшірмелері, олар болмаған жағдайда көшірмелері қоса беріледі) егде жастағы оқушылардың жоспарлары (карталары);

Оқу-тәрбие процесінің тиімділігі, сондай-ақ мектептегі баланың даму динамикасы туралы ақпарат алу үшін педагогтар диагностика негізінде Үлгі бағдарлама мазмұнының игерілуін бақылайды (қыркүйектен бастап, қаңтарда аралық және соңғы жылы мамыр).

   Мониторинг мақсаты:

- баланың үлгерімін қадағалау;

- балаларды тәрбиелеу мен дамытуға жеке көзқарасты қамтамасыз ету;

- түзету шараларын жедел жоспарлау негізінде оқу процесін жетілдіру;

- баланың Бағдарламаның мазмұнын игеру деңгейін анықтау.

Нәтижелер «Бақылаулар тізбесі» толтырылады. Алынған мәліметтер негізінде баланың жеке даму картасы толтырылады. Баланы дамытудың жеке картасының «Түзету шаралары» бөлімінде диагностикалық мәліметтердің нәтижелері бойынша балалармен жұмыс істейтін мұғалімдер мен мамандар баланы одан әрі дамыту шараларын толтырады.

Педагогикалық диагностиканы тәрбиеші басқа педагогикалық қызметкерлермен тығыз байланыста жүргізеді.

6) «Денсаулық», «Қарым-қатынас», «Таным», «Шығармашылық», «Қоғам» білім беру бағыттарына негізделген мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұнын әртүрлі іс-шараларды ұйымдастыру арқылы ықпалдастыру арқылы жүзеге асыру (ұзақ мерзімді білім берудің көшірмелері). жоспарлар қоса беріледі, оның ішінде бағаланатын кезеңдегі зияткерлік, спорттық, шығармашылық және өнер байқауларына қатысу нәтижелері);

Үлгілік бағдарламаның мазмұнын игеру «Денсаулық», «Қарым-қатынас», «Таным», «Шығармашылық» білім беру бағыттарын біріктіру арқылы мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жаңартылған мазмұнын енгізу арқылы қамтамасыз етіледі.

«Қоғам», балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, жан-жақты дамуына бағытталған. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту баланың жас және жеке мүмкіндіктеріне сәйкес жан-жақты дамуына, әлеуметтік дағдыларды меңгеруді қамтамасыз ететін адамгершілік нормаларын қалыптастыруға бағытталған.

Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын іске асыру шеңберінде мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың негізгі міндеті – балаларды мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұнын жаңарту, балаларды мектепке дейінгі білім беруге сапалы дайындауға бағытталған. мектеп.

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жаңартылған мазмұнын енгізу білім беру ұйымдарындағы оқу-тәрбие процесін жетілдіруге ықпал ететін жаңа тәсілдерді ескере отырып жүзеге асырылады.

«Денсаулық» білім беру саласының міндеттерін жүзеге асыру кезінде оқу іс-әрекеті процесінде интеграциялық принцип бойынша «Қоғам» білім беру саласына, сонымен қатар білім беру салаларына қатысты дағдылар қалыптасады. «Таным», «Қарым-қатынас». Білім беру бағыттарының мазмұнын интеграциялау балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес олардың міндеттерін біріктіру арқылы жүзеге асырылады. Интеграция принципін жүзеге асыру балалардың танымдық белсенділігін дамытудың тұтас жүйесін құруға, оның табиғатына сәйкес қоршаған әлемді тұтас қабылдауды қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.

Тәрбиешілер оқушыларды жарыстарға тартуға тырысады.

  1. тәрбиелеушілердің ханым мониторингінің (бастапқы мониторингінің) болу (болжалды кезеңдегі мониторингінің көшірмелері қоса беріледі).

Мектеп жасына дейінгі балалардың даму деңгейі үлгілік бағдарламаның білім беру бағыттарының мазмұнын балалардың меңгеру барысында қалыптасатын дағдыларға сәйкес анықталады және баланың даму көрсеткіштеріне сәйкес өлшенеді.

Мемлекеттік білім беру мекемесіне сәйкес балалардың даму деңгейін бақылау баланың жетістіктерін бақылау негізінде жүзеге асырылады және 3 деңгейдің болуын болжайды:

                1-деңгей – бала белгілі бір әрекеттер мен білімді қайта шығарады;

             2-деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі бір білімге ие;

             3-деңгей – бала өз білгенін қолданады және білімді өз бетінше және шығармашылықпен пайдалана алады.

СПЕСД сәйкес диагностика оқу жылының басында, ортасында және соңында жүргізіледі:

- басталуы - 10-20 қыркүйек;

        - аралық – 10-20 қаңтар;

        -  қортынды – 15-25 мамыр.

(Есептік кезеңдегі мониторинг көшірмелері қоса беріледі)

1.2. Оқушылардың оқу жүктемесінің максималды көлеміне қойылатын талаптар:

1) TУП ДВО белгіленген оқушылардың оқу жүктемесінің максималды көлеміне қойылатын талаптардын сақтау;

Инвариантты және ауыспалы құрамдас бөліктерді құрайтын студенттердің оқу жүктемесінің жалпы көлемін, сондай-ақ сыныптар бойынша апталық және жылдық оқу жүктемесін ТЖК белгілейді.

 2022-2023 жаттығу жыл.

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту білім беру жүйесінің бірінші деңгейі ретінде бала тұлғасының әлеуметтік қалыптасуындағы маңызды қадам болып табылады. Осы мақсатта вариативті компонент оқу-әдістемелік кешендерді қамтиды:

Бұл жұмыстар балалардың интеллектуалдық және тұлғалық даму мәселелерін шешуді қамтамасыз етеді, танымдық қызығушылықтары мен шығармашылық ойлауын қалыптастырады, балалардың денсаулығын сақтауға және қолдауға, шығармашылық қабілетін дамытуға ықпал етеді.

  1. оқыту тілдеріндегі апталық оқу жүктемесінің сақталуы.

Апталық оқу жүктемесі туптік оқу жоспарымен анықталған оқу жұмысының барлық түрлерін (вариативті құрамдас бөліктерді) қамтиды.

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту МЖБС 2-қосымшаға сәйкес балалардың туғаннан бастап 1-сыныпқа қабылданғанға дейінгі дағдылары мен дағдыларының тізбесін меңгеру бойынша оқыту нәтижелерін бағалауға қойылатын талаптар

(осы критерийлерге 6 немесе 7-қосымшаларға сәйкес мектепке дейінгі жастағы тәрбиеленушілердің ата-аналары немесе заңды өкілдері, олар болмаған жағдайда үлкен жастағы тәрбиеленушілер арасында жүргізілген сауалнаманың нәтижелері қоса беріледі).

1)1.4. Оқушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптар:

МЖМБС-де және жоғары оқу орнының типтік оқу жоспарында анықталған әрбір білім беру саласы және әрбір ұйымдастырылған оқу әрекеті бойынша жас топтары бойынша меңгеруге тиісті білім, білік, дағдылар мен құзыреттер көлемін меңгеру (ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің бір видеосы қоса беріледі)  білім берудің әрбір білім беру аймағы үшін);

 Мемлекеттік білім беру стандарттары мен туптік оқу жоспарында анықталған әрбір білім беру саласы және әрбір ұйымдастырылған оқу қызметі бойынша білім, білік, дағды және іскерліктердің көлемін меңгеру туралы (бір бейнематериал қоса беріледі) . жас кезеңділігіне сәйкес оқушылардың (қорытынды) жетістіктерін бақылау нәтижелерінің болуы және талдауы (мониторинг көшірмелері қоса беріледі) (қорытынды), толтырылған кесте сәйкес қолдану, 8қасымша осы критерийлер).

Осы критерийлерге 8-қосымшаға сәйкес қорытынды мониторингтердің көшірмелері, толтырылған кесте қоса беріледі.

1.5. Оқу кезеңіне қойылатын талаптар:

1) жас кезеңділігін сақтау және бір жас немесе біркелкі емес жас принципі бойынша топтарды қабылдау (осы Критерийлерге 9-қосымшаға сәйкес жас топтары тізімдерінің көшірмелері қоса беріледі);

Мектептегі шағын орталықта 2 мен 5 жас аралығындағы толық жұмыс күнімен айналысатын балалар қамтылған. Мектеп жасына дейінгі 19 бала қабылданды.

Барлық балалар шағын орталыққа түскен кезде медициналық тексеру комиссиясының ұсынысы бойынша қабылданды.

2) оқушыны 1-сыныпқа қабылдағанға дейін қиыр шығыс білімінің үлгілік оқу жоспарын меңгеру шарттарын сақтау.

Жаңартылған күні: 17.06.2023 18:30
Құрылған күні: 21.06.2023 19:36

Текст