17 ғасырда чех мұғалімі студенттердің білімдеріндегі олқылықтарды уақтылы анықтау мен жоюдың маңыздылығы туралы айтты : "кез-келген қателік кішкентай "қарлығаннан" үлкен "қарлығанға" айналады, егер мұғалім бұл қателікке бірден жауап бермесе, оқушының өзін оның санасына және оны толығымен жеңуге бағытталған кейінгі жұмысына үнемі тарту арқылы". Бұл бүгінгі күнге дейін өзекті.
Тельман орта мектебінде мұғалімдер білімдегі олқылықтарды қайталау, бекіту және жою үшін жұмыстар жүргізеді. Бүгін 8 сынып оқушыларымен "Шеңбер теңдеуі"тақырыбы бойынша есептерді шешу бойынша өз бетінше жұмыс жүргізілді. Бұл студенттерге жаңа оқу материалын тиімді игеруге және математикалық дайындықтағы олқылықтарды жою бойынша өзіндік жұмысты ұйымдастыруға көмектеседі.